وبلاگ
وبلاگ

وبلاگ

کانال تلگرام استاد بنان

ویدئوهای ساخته شده توسط من و معرفی آثارفاخر استاد بنان در گروه تلگرام استاد بنان،به آدرس

زیر برای شما عزیزان قابل دسترسی می باشد.


http://telegram.me/OstadBanan

نظرات 4 + ارسال نظر
باربد ۹۲ چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 11:02

سلام
متاسفانه نبود فایلهای صوتی mp3نقص این کانال هست
با تشکر

با سلام،ممنون از شما، آثار استاد بنان که توسط موسسه ماهور و چهارباغ و ... منتشر شده و منافع آن مربوط به خانواده و همسر استاد بنان است بدین جهت از انتشار فایل های صوتی معذوریم و برنامه ای از استاد بنان نیست که منتشر نشده باشد و تمامی آنها قابل خرید هستند.

حسن سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 01:37

بسیار عالی بود بهترین کانال که من عضو شدم مجدد همین بوده چون من با اهنگهای استاد زندگی میکنم

محبت دارید ،ممنونم از شما

مهدی یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 15:49

لطفا آثار استاد بنان را به صورت mp3در کانل قرار دهید . ممنون از شما

با درود، این آثار توسط خانواده ی استاد بنان و با همکاری موسسه ماهور منتشر شده است. www.mahoor.com

سودا شجاع شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 18:05

:بوس:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد