وبلاگ
وبلاگ

وبلاگ

من چه در پای تو ریزم که سزای تو بود- استاد بنان

 آواز زیبای استاد بنان

من چه در پای تو ریزم که سزای تو بود







این ویدئو در  کانال نماشا

این ویدئو در کانال آپارات

این ویدئو در کانال  یوتوب

این ویدئو در کانال  تلگرام

این ویدئو در کانال اینستاگرام





نظرات 2 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 13:24

سلام دوست عزیز
با تشکر از شما بخاطر کانال و وبلاگ عالیتون
بنده از عاشقان استاد هستم و با آهنگ های استاد بنان عاشقی کردم و زندگی
من در شهرستان بوکان زندگی می کنم و همه جا دنبال کتاب های منتشر شده درباره استاد بودم اما متاسفانه گیرم نیامد
لطف می کنید راهنماییم کنید که کتابه های استاد رو کجا می توانم گیر بیاورم؟
باتشکر

درود بر شما، از طریق وب سایت موسسه ماهور می توانید کتابهای جویبار نغمه و کتاب از نور تا نوا را آنلاین سفارش بدهید.
www.Mahoor.ir

محسن سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 13:19

با تشکر عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد